
Hos Eventsupport følger vi naturligvis de danske myndigheders påbud og anbefalinger i forbindelse med COVID-19.
Vi gør vores allerbedste for at sikre en tryg afvikling af jeres teambuilding-event og personalearrangement. Sikkerheden er altid i fokus på alle arrangementer. Nu tager vi naturligvis også hensyn til – og forbehold for – de nye præmisser, som COVID-19 har skabt.
Du og de øvrige deltagere i vores arrangementer og events skal kunne føle sig sikre og trygge ved vores afvikling. Det samme skal vi selv og vores instruktører.
Derfor har vi opsat følgende forholdsregler:
- Vi starter altid vores events med en orientering om forholdsregler og retningslinjer for afviklingen, hvor der er fokus på såvel instruktørens som deltagernes rolle.
- Vi sørger altid for en fornuftig afviklingsplan, der tager hensyn til fysisk afstand og social nærhed fra start til slut.
- I forbindelse med vores teambuildingarrangementer, arbejder vi med mindre teams med god plads mellem holdene – både for at øge udbyttet og mindske smitterisikoen.
- Håndsprit eller desinficerende vådservietter er naturligvis til rådighed dagen igennem – og vi opfordrer jer jævnligt til at bruge det.
- Vi foretrækker udendørs afvikling, men hvis vejrforholdene kræver indendørs afvikling, bruger vi helst store møderum med god afstand mellem borde og stole. Vi praktiserer regelmæssig udluftning.
- Vi desinficerer alle vores rekvisitter og materialer før, under og efter eventen, så alle overflader er smittefrie.
- Brugte rekvisitter kommer i karantæne 72 timer på vores lager efter hver event.
- Vi sikrer, at vores instruktører er velsoignerede og ved godt helbred.
- Hvis en instruktør udviser sygdomssymptomer som nysen eller hoste, vil de omgående blive fjernet fra aktiviteten. Skulle en deltager udvise symptomer, vil vi I samråd med ansvarlig arrangør, bede deltageren om at tage hjem.
- Vi tilpasser os altid det enkelte arrangement og tager alle praktiske forholdsregler.
- Vi tilbyder gratis ombooking indenfor 6 måneder, hvis den aktuelle COVID-19 situation ændrer sig efter, at I har foretaget jeres bestilling, og myndighedernes forholdsregler nødvendiggør dette.
- Ved annullering af ordrer, gælder vores sædvanlige afbestillingsbetingelser fortsat : Ved hel eller delvis afbestilling mindre end 6 uger før eventdato faktureres 50%. Mindre end 3 uger før: 75%. Mindre end 48 timer før: 100%.